Jsme zde pro vás denně od 8:00 do 17:00
cs

Zajimá Vás jak to celé provedeme ?

Pokud jste v situaci kdy potrebujete servis pro svůj stroj, tak nejjednodušší bude nám tiskarnu osobně doručit.
Pokud jste však z daleka a nemáte způsob nebo čas tiskarnu prevážet, bylo by dobré se s námi nejdříve spojit. Domluvíme spolu nejlepší způsob jak tiskárnu k nám na servis dopravit.

Nejsčastěji využíváme nasmlouvaného přepravce kurýrní služby FedEx nebo službu Zásilkovny. Pokud ani to nelze, pro tiskárnu si prijedeme až k Vám. 

Tak, 3D tiskárna je u nás na stole, jdeme na to. 

První fáze servisu se zkládá z pečlivé diagnostiky zařízení. V této fázi se zaměříme na pohyblivé a výkonové součásti. Ze zkušenosti již víme, které můžou být nejslabším místem. Timto najdeme potencionální problém a závadu. 
Než však cokoliv v další fázi vyměníme, predložíme Vám cenovou kalkulaci na servisní zásah.
V této kalkulaci najdete vše potřebné od náhradních dílů po jejich konečné ceny, práci a pripadnou dopravu zpět k Vašim rukou. 

Za naší prací si stojíme. 

Pokud se k Vám tiskárna vráti a Vy nebudete s prací našeho servisu spokojeni,
nic nebudete platit.
Držíme se hesla a motta: spokojený zákazník, nejlepší zákazník.   
To v praxi znamená, zě pokud nebudete s kvalitou práce spokojeni nebudete nic platit.
Důvody nám napíšete.  

Snažíme se získat certifikaci u výrobce Josefa Průši, tak abychom poskytovali ještě lepší služby. 

KONTAKTUJTE NÁS A DOMLUVÍME TO SPOLU.